دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید محمد فلاح بنام تپش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 1 اسفند 1394
بازدید : 372
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید محمد فلاح بنام تپش با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : مهدی زینعلی تنظیم : مهدی شریفی میکس و مستر : محمد فلاح

دانلود آهنگ جدید محمد فلاح بنام تپش

Download New Music Mohammad FallahTapesh

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید محمد فلاح بنام تپش

متن آهنگ محمد فلاح بنام تپش

تو این لحضه هایی که با منی تپش دلمو به هم میزنی

عجیبه تمایه چشمایه تو واسه من واسه عشق کمی مبهمه

تو دریایه چشمایه تو غرقمو رو موج دلت دست پا میزنم

پر از التهاب یه حس گمم فقط حرفمو با خدا میزنم

تماشه لبخندت آرامشه منو سمت چشمایه تو می کشه

پر از خاطره میشه دنیایه من تو این لحضه های که با تو خوشه

یه دنیا ترانه تو چشمایهدانلود آهنگ جدید  تو که میشه تو این لحضه ها حل کنم

تو اونقدرخوبی که حتی یه روز نمیشه به احساس تو شک کنم

تو دریایه چشمایه تو غرقمو رو موج دلت دست پا میزنم

پر از التهاب یه حس گمم فقط حرفمو با خدا میزنم

تو این لحضه هایی که با منی تپش دلمو به هم میزنی

عجیبه تمایه چشمایه تو واسه من واسه عشق کمی مبهمه

تو دریایه چشمایه تو دانلود آهنگ غرقمو رو موج دلت دست پا میزنم

پر از التهاب یه حس گمم فقط حرفمو با خدا میزنم

تماشه لبخندت آرامشه منو سمت چشمایه تو می کشه

پر از خاطره میشه دنیایه من تو این لحضه های که با تو خوشه

یه دنیا ترانه تو چشمایه تو که میشه تو این لحضه ها حل کنم

تو اونقدرخوبی که حتی یه روز نمیشه به احساس تو شک کنم

تو دریایه چشمایه تو غرقمو رو موج دلت دست پا میزنم

پر از التهاب یه حس گمم فقط حرفمو با خدا میزنم

تو دریایه چشمایه تو غرقمو رو موج دلت دست پا میزنم

پر از التهاب یه حس گمم فقط حرفمو با خدا میزنم




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com